Jak biometria behawioralna zwiększy bezpieczeństwo klientów polskiego sektora bankowego?
Rozmowa z Bartoszem Wójcickim,
dyrektorem Biura Usług Antyfraudowych BIK, w wywiadzie dla Portalu
aleBank.pl, o pracach Biura Informacji Kredytowej nad stworzeniem
sektorowego rozwiązania opartego na biometrii behawioralnej.
Serwisy internetowe Biura Informacji Kredytowej S.A. (dalej: "BIK") wykorzystują pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez BIK, zmiany ustawień plików cookie oraz ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Informacji o plikach cookie. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na ich wykorzystywanie m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb użytkowników, zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez BIK oraz dokonywania analiz, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez BIK. Informacja o plikach cookie